1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a [BrideBox] weboldalon (a továbbiakban: www.bridebox.hu) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Vásárló a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
3. A honlapon folytatott tevékenység
A termék kiválasztása A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Dobozba teszem ” gomb megnyomásával egy virtuális dobozba helyezi. A doboz „Megrendelés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A doboz automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét és a tömeg szerinti posta költséget.
A rendelés elküldése Ha megfelelőnek tartja a dobozban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendel" gombra. Ezután adja meg a megrendeléshez szükséges adatait (név, e-mail cím, telefonszám, ill. adja meg számlázási és szállítási címét). A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás).Bankkártyás fizetés a BARION rendszerén keresztül történik. Ha egyetérta megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.
A termék visszaküldése A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát:
· olyan termék értékesítése esetében, amely a Vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza (pl. egyedileg feliratozott termékek)
· élelmiszer típusú termék esetében, ha a csomagolást a vásárló felbontotta, valamint
· a jogszabályok által meghatározott további esetekben.
4.1. Felelősség
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Vásárló által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
5. A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Vásárlók számára. A honlapon a Vásárló menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.
A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
A választott termék a doboz gomb segítségével helyezhető a dobozba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Vásárló a doboz tartalmát a menüpontban található dobozra kattintva ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a dobozba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Doboz kiürítése gomb segítségével lehetőség van a doboz teljes kiürítésére is. A Vásárló a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.
A megrendelés következő lépéseként a Vásárlónak meg kell adnia az alábbi adatokat: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási és szállítási cím, és ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Vásárló egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Rendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Vásárlót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Vásárló nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, valamint ezen felül a Vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5. Számla
Cégünk elektronikus / papíralapú számlát állít ki.
5.6. Fizetés
-Készpénzzel a helyszínen
-Utánvéttel
-Banki utalással
-Bankártyás fizetés
5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás
Átvételi lehetőségek, szállítási módok :
- DPD futár szolgálat https://www.dpd.com/hu
- Személyes átvétel Telephelyünkön (1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 20., előre egyeztetett időpontban)
A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Vásárló kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási költségek
Személyes átvétel
A megvásárolt terméket telephelyünkön átveheti. Ebben az esetben Önnek csak a termék vételárát kell fizetnie, semmilyen egyéb költség nem terheli.
Megrendelését feldolgozás után összekészítjük és utána SMS-ben értesítjük Önt.
Személyes átvétel 1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 20.
Átutalás vagy bankkártyás fizetés esetén
A DPD magas szintű csomagszállítást kínál. Vonalkódos csomagcímke alapján díjmentes elektronikus nyomonkövetés weboldalukon.
A csomag követése: https://www.dpd.com/hu_privatugyfelek
Termékek össztömege (kg) |
Szállítási költség (Ft) |
0-3,00 kg |
1 355 Ft |
3,01-5,00 kg |
1 355 Ft |
5,01-10,00 kg |
1 775 Ft |
10,01-20,00 kg |
2 300 Ft |
20,01-31,50 kg |
3 140 Ft |
31,51-50,00 kg |
5 240 Ft |
Utánvétel estén
A DPD magas szintű csomagszállítást kínál. Vonalkódos csomagcímke alapján díjmentes elektronikus nyomonkövetés weboldalukon.
A csomag követése: https://www.dpd.com/hu_privatugyfelek
Termékek össztömege (kg) |
Szállítási költség (Ft) |
0-3,00 kg |
1 930 Ft |
3,01-5,00 kg |
1 930 Ft |
5,01-10,00 kg |
2 450 Ft |
10,01-20,00 kg |
2 875 Ft |
20,01-31,50 kg |
3 715 Ft |
31,51-50,00 kg |
5 815 Ft |
A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
Elállási/felmondási jog
Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a jogszabály szerint fogyasztónak minősülő, azaz szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró vásárlóinkra vonatkoznak.
Ön a megrendelt áru átvételét követő 14. napig jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől, kivéve megszemélyesített termék esetén, azaz ha olyan terméket rendelt, amit kifejezetten az Ön saját kívánságára, egyedi utasításai alapján állítottunk elő (lsd. 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet ).
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 20 vagy info@bridbox.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát* is.
Amennyiben elállási nyilatkozatát elektronikus úton küldi meg nekünk, úgy arról haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küldünk.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
Az Ön teendői elállás esetén
Ahhoz, hogy a termék vételárát minél előbb visszatéríthessük Önnek, kérjük mihamarabb, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a terméket szíveskedjen címünkre visszaküldeni.
A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék visszaküldésének költsége Önt terheli.
Amennyiben Ön kétséget kizáróan igazolja, hogy visszaküldte a terméket, úgy az igazolás, egyébként pedig a termék – általunk történő - átvételét követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük a vételárat. (Természetesen amennyiben az igazolást később vesszük készhez, mint magát a terméket, úgy az előbbi időpont az irányadó.)
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Elállási/felmondási joga alóli kivételek
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kizárólag az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére szabtunk.
Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Csak székszoknya és kész, legyártott, személyre szabott termékek esetén a foglaló, ha a megrendelő részéről szerződésbontás történik, az előre fizetett összeg nem térítendő vissza.
Az BrideBoxlehetőséget biztosít arra, hogy a Vásárló a korrektúrát (grafikai terv) többszörösen is leellenőrizze. A korrektúra jóváhagyása után a szövegben előforduló bárminemű hibáért (így például a helyesírási hibák, elírások, rossz időpont, túl kicsi betűk,stb.) az BrideBox felelősséget nem vállal. Az esetleges újragyártás költsége ilyen esetben a Vásárlót terheli.
Szavatosság
Kellékszavatosság
Esetleges hibás teljesítésünk esetén jogában áll kellékszavatossági igényt érvényesíteni velünk szemben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit , azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogainak érvényesítésére már nincs lehetőség.
Nem a Fogyasztó val kötött szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit .
Hibás teljesítésünk esetén az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a mi költségükre Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Önnek kell viselnie, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra mi adtunk okot.
Annak érdekében, hogy a fent említett lehetőségekkel élni tudjon, köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölnie kell velünk.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt , kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen kivéve, ha a termék hibája kétséget kizáróan az átadást követően keletkezett, illetve a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye, és ezt bizonyítani is tudjuk.
A teljesítést követő 6 hónap elteltével a bizonyítási teher megfordul, ami azt jelenti, hogy vita esetén Önnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt .
Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Vásárló – választása szerint – az előző (Kellékszavatosság) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti . E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
· a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
· a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
· a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető . Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti.
8. Jogérvényesítési lehetőségek
Panaszügyintézés helye, ideje, módja
Termékeinkkel, tevékenységünkkel kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Mezősi Judit Blanka
Levelezési cím: 1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 20.
Telefonszám: +3620/5019195
E-mail cím: mezosi.judit@bridebox.hu
A szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetőségünk van, azonnal orvosoljuk. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - veszünk fel, melyből egy példányt személyesen közölt (telephelyen) szóbeli panasz esetén helyben átadunk Önnek, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alábbiak szerint járunk el.
A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük Önnek a jegyzőkönyv másolati példányát. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt egyedi azonosítóval látjuk el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.
Az írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatjuk.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak az ön rendelkezésére:
· Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
· Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a Budapesti Békéltető Testületnél. Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Név: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
9.3. Adatvédelmi szabályzat
A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: www.bridebox.hu/privacy
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018.11.01.